SKUNDŲ IR (ARBA) PRAŠYMŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
1. Skundą ir (ar) prašymą nagrinėja MB „Mokymų energija” (toliau – Atestavimo įstaiga) vadovo nustatyta tvarka paskirtas Atestavimo įstaigos darbuotojas, nedalyvavęs skundą ar prašymą padavusio asmens atestavimo procedūroje.
2. Vartojamos sąvokos:
Pareiškėjas – fizinis asmuo, kuris pateikė paraišką dalyvauti energetikos darbuotojų atestavimo procese.
Kandidatas – pareiškėjas, kuris atitinka jam keliamus bendruosius ir specialiuosius kvalifikacinius reikalavimus ir kuriam leista dalyvauti energetikos darbuotojų atestavimo procese.
Energetikos darbuotojas – energetikos įmonės vadovaujantis darbuotojas (energetikos įmonės vadovo ar jo įgaliotas asmuo, kurie tiesiogiai vadovauja energetikos objektų, įrenginių įrengimo ir (ar) eksploatavimo veiklai, inžinerinių kategorijų darbuotojas, vadovaujantis energetikos objektų, įrenginių įrengimo ir (ar) eksploatavimo darbams ir (ar) juos vykdantis) ir darbininkų kategorijų darbuotojas, tiesiogiai vykdantis energetikos objektų, įrenginių įrengimo ir (ar) eksploatavimo darbus.
3. Pareiškėjas, kandidatas ar energetikos darbuotojas (toliau – Pareiškėjas) turi teisę pateikti Atestavimo įstaigai skundą (ar) prašymą, susijusį su Atestavimo įstaigos vykdoma Pareiškėjo atestavimo paslauga.
4. Skundai ir (ar) prašymai yra priimami, jei Pareiškėjas juos pateikia raštu ir motyvuotai.
5. Nagrinėjami tokie rašytiniai prašymai ir skundai, kurie yra tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine (lietuvių) kalba, yra pareiškėjo pasirašyti, nurodytas pareiškėjo vardas, pavardė, ir tikslus adresas, kuriuo jis pageidautų gauti atsakymą, taip pat telefono numeris (jeigu pareiškėjas jį turi).
6. Neįskaitomi, nesuprantamai išdėstyti prašymai ir skundai grąžinami pareiškėjui, nurodant grąžinimo priežastį. Prašymai ir skundai, kuriuose nenurodytas pareiškėjo vardas, pavardė, adresas arba pareiškėjo nepasirašyti, paprastai nenagrinėjami.
7. Prašymus ir (ar) skundus, gautus tiesiogiai iš asmens, atsiųstus paštu, el. paštu, faksu ar pateiktus asmeniškai užregistruoja bendrovės administratorė. Ant prašymo ar skundo įrašoma prašymo ar skundo gavimo data ir registracijos numeris.
8. Skundų ir (ar) prašymų nagrinėjimas ir sprendimai negali turėti jokių diskriminacinių veiksmu pareiškėjo atžvilgiu ateityje. Skundo nagrinėjimui taikomi tokie patys nešališkumo ir konfidencialumo reikalavimai, kaip ir pareiškėjų atestavimo metu. Pareiškėjui neteikiama privati informacija apie kitus asmenis.
9. Skundai ir (ar) prašymai turi būti išnagrinėti ir rašytinis atsakymas dėl jų pateikiamas ne vėliau nei 20 daro dienų nuo prašymo ir (ar) skundo gavimo Atestavimo įstaigoje dienos.
10. Skundų ir (ar) prašymų nagrinėjimo tvarka viešai skelbiama Atestavimo įstaigos interneto svetainėje.
11. Išnagrinėjus skundą ir prašymą, Pareiškėjui pateikiamas rašytinis atsakymas.
12. Atestavimo įstaigos darbuotojo paruošto (su direktoriaus parašu) atsakymo dokumento egzempliorių kartu su skundu ei nagrinėjimo dokumentais administratorė įsega į atitinkamą bylą.
13. Pareiškėjų prašymų ir skundų registrai, išnagrinėjami skundai bei medžiaga, susijusi su jų nagrinėjimu, saugomi Bendrovėje 5 metus.
14. Pareiškėjai, nesutinkantys su Atestavimo įstaigos priimtu sprendimu, gali ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo Atestavimo įmonės sprendimo įteikimo šį sprendimą skųsti Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.